تلاشی برای رسیدن به آسمان هفتم

آسمان هفتم - وبلاگی برای آموختن نکته هایی که نمیدانید...

تلاشی برای رسیدن به آسمان هفتم

آسمان هفتم - وبلاگی برای آموختن نکته هایی که نمیدانید...

تلاشی برای رسیدن به آسمان هفتم

تلاش ما این است که بهترین مطالب در قالب :( لطیفه، آیا میدانید، دانستنی های علمی، دانستنی های مذهبی،مقاله های درسی، نرم افزارهای ضروی و..) را برای شما در این وب قراردهیم. و موضوع : ایجاد حسمسئولیت پذیری،رعایت حقوق فردی و اجتماعی همنوعان در محل تحصیل و زندگی را دنبال کنیم... پس مطالب را دنبال کنید

تبلیغات
فرافایل، مرجع بزرگ خرید و فروش فایل
آخرین نظرات
درباره نویسنده

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳

خواص آب

http://www.zahedan-tebyan.ir/userdata/news/user/67/111-6135.jpg

 آب ماده ای فراوان در کره زمین است. به شکل های مختلفی همچون دریا ، باران ، رودخانه و... دیده می‌شود. آب در چرخه خود ، مرتباً از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود، اما از بین نمی‌رود. هر گونه حیات محتاج آب می‌باشد. انسان ها از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، یعنی آبی که کیفیت آن مناسب سوخت و ساز بدن باشد.

شنیده ایم که می گویند هر کس روزی یک سیب بخورد، دیگر نیازی به دکتر پیدا نمیکند. اما 8 لیوان آب در روز چه نفعی برای ما دارد؟ صرفنظر از نفخ شکم، آب مزایای زیادی برای سلامتی ما دارد. هر سلول از بدن ما برای درست عمل کردن به آب نیاز دارد و هر عمل متابولیک در بدن نیز تشنه ی آن است.

تقریباً %55 تا %75 از حجم بدن از آب تشکیل شده است، و اگر آبی که در روز از طریق نفس کشیدن، عرق کردن و ادرار از دست می دهیم را حدود 8 لیوان فرض کنیم، ضروری است که بخواهیم این میزان را با خوردن آب دوباره جبران کنیم.

در این مقاله می خواهیم شما را خواص آب آشنا کنیم تا شاید مشوقی باشد برای اینکه 8 لیوان آب در روز را با کمال میل بخورید!

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۳
7Sky

قسمتی از مناجات ها و نیایش های دکتر علی شریعتی را نظاره گر هستیم:

   خدایا:

تو می دانی و همه می دانند که زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من ،از آوردن برق امیدی در نگاه من ،ازبرانگیختن موج شعفی در دل من عاجزاست .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۸ آذر ۹۳
7Sky

 این معمای سختی است! اگر این معمارا حل کردید آی کیو (IQ) بالا 120 دارید.

 

2

3

4

15

12

3

4

5

28

20

4

5

6

45

30

5

6

7

66

42

6

7

8

؟

56

 
۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آذر ۹۳
7Sky

یاد گرفتن و خواندن فقط 20 % یادگیری می باشد و 80 % دیگر مرور کردن دروس است.
درس خواندن و یاد گرفتن درس و یا هر مطلبی  که می خوانیم می تواند خوب در ذهن ما بماند و به اصطلاح خوب یاد بگیریم و یا گاهی آنها را فراموش کنیم و زمانی که به یادآوری آنها نیاز داریم متوجه شویم که اصلا اثری از آن مطالب و درسها خبری نیست. برای اینکه مطالب و دروس خوانده شده را کمتر فراموش کنیم باید که به مواردی که در ادامه مطلب گفته شده توجه کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۳
7Sky
چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳

مضرات شبکه های اجتماعی اینترنتی

درباره آسیب های اجتماعی نوظهور صحبت های بسیاری شده است . اما سایت پزشکان بدون مرز گزارش جالبی از تاثیرات شبکه های اجتماعی اینترنتی و استفاده های متنوع و بیش از حد موبایل ارائه داده است که می تواند برای بسیاری از افراد جامعه زنگ خطری باشد که هر از چند گاهی به صدا در می آید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۳
7Sky
چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳

معماهای سخت و جالب

معمایی که برای شما مطرح می کنم را باید با توجه به تصویر بالا حل کنید در این عکس از چپ به راست چهار علامت را نشان می دهد، علامت پنجم کدام یک از گزینه های داخل تصویر است ؟

 

جواب:

اگر فکر میکنید که جواب را درست حدس زده اید! پس با نشانگر (موس) کادر زیر را هایلایت کنید....!

گزینه ت. این معما اعداد 5 4 3 2 1 را نشان می دهد بطوریکه هر عدد یکبار دیگر تکرار و آیینه خودش شده. برای درک بهتر، هر عدد را از وسط نصف کنید متوجه می شوید که اعداد 5 4 3 2 1 در می آیند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آذر ۹۳
7Sky
دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳

اعداد بعداز میلیون !

تاحالا فکر کردید که : آیا بعداز میلیون هم عدد دیگه ای هست؟ حتما فکر میکردید میلیارد و تیریلیون دیگه آخراشه! ولی نه! خیلی عدد بعداز اونا هم هست!

چندتاشو توی ادامه مطلب گذاشتم نظرتون چیه بریم ببینیم و اطلاعاتمون بره بالا! من که به شخصه نتونستم بخونم!smiley

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۳
7Sky